Power to the Pieper komt met bijdehante kookshow

De eigengereide kleine chef geeft een aanzet om 'lekker te leren koken' met piepers.

In oktober liet de , belangenbehartiger van de Nederlandse aardappelhandel, zien dat .

en tekenen voor de realisatie van de campagne.

Waar de vorige campagnes werden gedragen door een televisiecommercial, lanceert de NAO ditmaal een serie afleveringen, waarin een gevatte junior chef in korte filmpjes op onderzoek uit gaat en moeilijke vragen niet schuwt.

Leren variëren met piepers

‘Bij eerdere campagnes lag het accent op het vergroten van de likeability van de aardappel’, vertelt , partner Food Cabinet. ‘Deze reeks laat als aanvulling zien hoe je er ook goed mee kunt variëren. Een kind kan de "was doen”, want als een kind deze gerechten al kan maken, moet iedereen het kunnen.’

Met de kookshow presenteert de NAO het vernieuwde . Zo is onder andere de receptendatabase uitgebreid, zijn er tips te vinden en kun je de weersomstandigheden van de dag checken.

De eerste video is vanaf vandaag te bekijken op de site.

Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Aardappel Organisatie
Concept: Food Cabinet en Boomerang Create
Video: Boomerang Motion
Website: Keplar Agency

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie