Wordt er nog ingehaakt door merken op Prinsjesdag 2020?

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Het is de derde dinsdag van september en dat betekent: Prinsjesdag. Een belangrijke dag voor de Nederlandse politiek, media en het volk waar we zeker niet omheen kunnen. Een goed moment om als bedrijf op in te haken, dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Maar hoe zit dat op de snikhete editie van 2020?

Advertentie
advertisement

Bij Kruidvat vallen de aanbiedingen in het koffertje.

Dirk kijkt alvast vooruit.

 

 

TempoTeam is vooral geïnteresseerd in het technische gedeelte van de troonrede.

Coop Supermarkten pakt het koninklijk aan.

Dit jaar geen gouden koets, maar daar heeft Daan wat op gevonden.

Het hoedje mag natuurlijk niet ontbreken. WNF heeft wel héle bijzondere varianten. Of gaan we toch meer mondkapjes zien dit jaar?

Ook Heineken geniet van de nazomer.

Conclusie: Het was niet de meest spannende Prinsjesdag qua inhakers. Namen als bol.com, HEMA, Lidl en Albert Heijn ontbreken bijvoorbeeld. Het is veelzeggend dat de sterkste inhaker niet is van een merk, maar van koning PhotoShop Maurice van Berkel.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie