VVD reageert op RUMAG.-post met merkwaardige huisstijl

Het meest opmerkelijke van Nederlandse bedrijven op social media, door The Best Social Media.

Denk je aan de VVD dan denk je aan hun oranje-blauwe logo. Dus toen Tim Hofman dit op Instagram voorbij zag komen, dacht hij meteen aan de VVD. Maar de vork bleek iets anders in de steel te zitten. Al verwachten we niet dat hier kamervragen over gesteld gaan worden.
 

Tim Hofman gooit zijn bevinding op Twitter.

En qua eindredactie had dit ook wel wat scherper gekund.

Dit is trouwens de vormgeving van de VVD, even ter vergelijking.

Gerrit maakt het even af.

En deze reactie was natuurlijk te verwachten.

Ten slotte kan een reactie van de VVD zelf niet uitblijven, dus schudden ze deze wordspeling uit hun mouw.

In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie