Creatie & Campagnes

Cannes: Heineken en Starcom vijf keer op media shortlist

Maarten Hafkamp, redactie | 16 juni 2014, 9:33

Nederland staat zeven keer op de shortlist van de Media Lions in Cannes. Heineken en Starcom zijn vijf keer genomineerd.

Van de inzendingen voor de Media Lions waren er dit jaar 49 uit Nederland. Zeven haalden er uiteindelijk de shortlist. Er is een grote kans dat Heineken en Starcom in de prijzen vallen in Cannes. Heineken en zijn mediabureau staan vijf keer op de shortlist. Twee keer met The Legendary Posters en ver...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cannes Lions Media Heineken Starcom

Meer in channel Creatie & Campagnes

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs