Eneco begint 2018 met campagne 'welkom in je nieuwe huis'

Het energiebedrijf wil mensen inspireren hun eigen huis te verduurzamen.

Het duurzame energiebedrijf Eneco komt traditiegetrouw aan het eind van het jaar met een nieuwe campagne (bureau: Dawn). Dit keer is het thema 'welkom in je nieuwe huis', een slogan die aansluit bij de merkbelofte 'welkom in de nieuwe wereld'.

Inspiratie om duurzamer te leven
Met de campagne wil Eneco mensen wil inspireren hun eigen huis te verduurzamen door slimmer met energie om te gaan en zelf energie op te wekken en op te slaan.

In 2016 introduceerde Eneco ‘welkom in de nieuwe wereld’. Met deze merkbelofte zegt Eneco dat het bedrijf wil afrekenen met 'de oude fossiele wereld' door mensen te helpen duurzamer met energie om te gaan. Begin 2017 liet het merk met een schreeuwende marmot zien hoe urgent de planeet vraagt om actie. In de nieuwe campagne brengen ze duurzaamheid dichterbij huis.

Jolanda Ravenek, marketingmanager van Eneco: ‘Met deze campagne laten we zien dat iedereen nu al op de eigen vierkante meters de omslag kan maken. Stap voor stap kun je gemakkelijk je eigen huis slimmer en zuiniger maken. Bijvoorbeeld door warmte te recyclen met de WarmteWinner. Of gewoon zelf energie opwekken, met zonnepanelen. En opslaan in een thuisbattterij. Een energiecentrale maken van je eigen huis dus. Eneco wil dat voor iedereen mogelijk maken.’

Eneco_TVC_Thuis from Dawn Amsterdam on Vimeo.

 

Credits:
Strategie en concept: Dawn
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Victor Vroegindeweij
Offline edit: Annelien van Wijnbergen
Online/ Grading: De Grot
Geluid: Soundcircus
Mediabureau: Mindshare, BMI

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie