Inmiddels 86 sprekers op Adfo Live

Onder anderen Darre van Dijk (Ogilvy) geeft een kijkje in de keuken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nog drie weken en dan start : twee dagen verdieping, inspiratie en netwerken voor marcomprofessionals, op 15 en 16 september in Amsterdam.
De lijst met sprekers wordt steeds langer: onder de 86 key notes en experts bevinden zich A list-creatieven als Darre van Dijk (Ogilvy Amsterdam), Philip Brink en Hugo van Woerden (This That + The Other) en Richard Fussey (Trapped in Suburbia), digitale experts als Achmed Awad (Media Injection), Joris Merks-Benjaminsen (Google) en Rogier Schmitt (T-Mobile), marketinginnovators Hugo van der Spek (Peerby), Ronald Voorn (merkenstrateeg en Marjolijn Meynen (Rijksmuseum), en media-avonturiers als Wouter Glaser (Glasnost) en Wendy Soeters (videomarketing).

Uitgelicht: Ogilvy&;s Darre van Dijk en Coca-Cola
 (foto) levert met zijn Ogilvy-team werk voor de Coca-Cola Choose Happiness campagne in Europa. Tijdens Adfo Live geeft hij een kijkje in de keuken, samen met , Integrated Marketing Communications Director bij Coca-Cola.

Een uitgebreid interview met Darre van Dijk staat in Adformatie , die 4 september uitkomt.

Extra verdieping met Adfo Academy Masterclasses
Je kunt ook kiezen voor extra verdieping, in 1 van de 18 die we dit jaar organiseren. Praktische kennis waarmee je direct aan de slag kunt. En workshops Persoonlijke Vaardigheden die je effectiviteit direct verbeteren. 

vindt plaats op 15 en 16 september, in de Passenger Terminal Amsterdam (PTA).

.

Meer over Adfo Live vind je in ons uitgebreide .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie