Kipling lanceert eerste internationale merkcampagne met DDB & Tribal

Het van oorsprong Belgisch merk werkt samen met het Amsterdamse bureau voor internationale campagnes

Kipling, bekend van de tassen met aap, heeft DDB & Tribal Amsterdam gekozen als lead agency voor alle internationale campagnes. De campagnebeelden zijn geschoten door de Libanese fotograaf Eli Rezkallah, en zijn opvallend door het gebruik van een monochrome kleuren.

Gwenda van Vliet van Kipling en Joris Kuijpers van DDB & Tribal vertellen dat zij nauw hebben samengewerkt. Van Vliet: 'We waren op zoek naar een bureau waar wij echt onderdeel konden zijn van het creatieve proces. Het bureau heeft bovenal iets neergezet dat anders is dan wat je van modecampagnes gewend bent.'

De campagne is wereldwijd te zien via verschillende kanalen, variërend van online bannering en social media tot print advertenties, billboards en etalages.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie