Klaverblad Verzekeringen maakt reclame over eigen naamsbekendheid

Bureau BVH maakt de tiende tv-commercial voor de verzekeraar

Klaverblad Verzekeringen maakt sinds 2012 reclame op radio en tv. In de nieuwe TV commercial van het bedrijf meldt een trotse medewerkster dat bijna heel Nederland inmiddels Klaverblad Verzekeringen kent. Daar is de directie blij mee, maar dan doet de medewerkster een suggestie die in minder goede aarde valt.

De commercial &;Naamsbekendheid&; is de tiende TV commercial van Klaverblad Verzekeringen zijn mentaliteit uitdraagt: als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.

Credits
Bureau: BVH Identity Driven Thinking
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Projectmanagement: Anne-Britt van Uchelen
Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
Editor: Ben Isaacs
RTV producer bureau: Violet van der Straaten
Geluid: Soundcircus, Feike de Wit

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie