Creatie & Campagnes

Purpose volgens Center Parcs: ‘Familiebanden versterken’

Roderick Mirande, redactie | 28 december 2017, 14:08

Wat vaker ‘ja’ zeggen tegen je gezin. Center Parcs zegt te weten wat er écht toe doet.

Center Parcs heeft een nieuwe ‘purpose’ geformuleerd en die luidt: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen.’ Die leidraad staat centraal in de campagne die het vakantieparkenmerk deze week lanceerde. Onderdeel daarvan zijn onder meer twee commercials; ‘Vader’ en ‘Moeder’. Dit is de eerste:

Het consumenteninzicht waar Center Parcs de campagne op zegt te baseren, is dat we uit automatisme vaker ‘nee’ zeggen tegen ons gezin en kinderen dan we zouden willen. Een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zijn de oorzaken daarvan.

 

Versie 'Moeder':

Onbezorgd
Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe, zegt mensen te willen aanmoedigen ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet: ‘Echt even samen zijn tijdens een onbezorgde vakantie.’

Center Parcs zegt in de komende jaren een nieuwe standaard te willen neerzetten: in zowel beleving, verblijf als samenzijn.

 

Credits
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: NewsLab

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Alfred Knorr

(29 december 2017, 11:55)
De doelstelling van deze campagne is prachtig maar de uitvoering niet. Er wordt zichtbaar een schuldgevoel als vertrekpunt ingebracht - en dan te bedenken dat de eerste seconden bepalend zijn voor het voortzetten van het kijken - en de geselecteerde voice over komt ook zeer onprettig over. Wat jammer allemaal, want de bedoeling is goed :-)

Gerelateerde items Center Parcs Ogilvy

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs