Qmusic verrast behulpzame passant met sneeuwvakantie

LifeHunters tekent voor de realisatie van de campagne.

Qmusic-dj&;s Mattie Valk en Wietze de Jager vroegen zich samen met Lifehunters-presentator Boris Lange af &;hoe behulpzaam mensen tegenwoordig nog zijn&;.

Het trio nam de proef op de som door te kijken welke passant als eerste te hulp zou schieten bij het plaatsen van een skibox. 

&;We merken dat in een steeds vluchtiger wordende samenleving, mensen te weinig stilstaan bij kleine geluksmomenten&;, stelt , marketing directeur Qmusic. &;Juist die momenten en de positieve kijk op het leven willen we als merk centraal zetten bij onze luisteraars, volgers en fans.&

Het allerkleinst, allergrootst belonen

&;Qmusic is een krachtig merk wat gaat over "het meeste uit je leven halen"&;, vertelt , oprichter van LifeHunters. &;Een instelling die precies bij ons past. Mensen die iets kleins doen voor iemand anders, als het doen van boodschappen of helpen met oversteken, worden in principe nooit écht bedankt. En dat terwijl 95 procent van alle Nederlands aangeeft dat elkaar helpen gelukkig maakt&;.

&;Deze video haakt in op dat principe, doordat we het allerkleinste - iemand helpen met een skibox - hebben beloond met het allergrootste - een compleet verzorgde skivakantie inclusief privé jet en helikopter-trip. Dat speelse contrast, samen met het in het zonnetje zetten van een onwetende samaritaan, maakt de video tot een succes&;, aldus Hensel.

Inmiddels is de video opgepakt door media als AD.nl, Telegraaf, Froot en The Daily Mail.

De video sinds 25 januari te bekijken op het .

Credits
Bureau: LifeHunters
Adverteerder: Qmusic

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie