4 keer Nederlands goud bij IPRA Awards, ‘de Oscars van de PR’

2 keer goud voor HvdM en Belastingdienst, en een voor Hill+Knowlton Strategies en McDonald’s en Marcommit en Lightspeed.

Vier keer een gouden award voor Nederland. Dat blijkt uit de bekendmaking van IPRA (International Public Relations Association) van de winnaars van de 2019 Golden World Awards of wel de Oscars van de PR. Deze worden eind september in Armenië uitgereikt.

De campagne van HvdM om de Belastingaangifte emotioneel te laden won in twee  categorieën, de inzendingen van Hill+Knowlton Strategies en McDonald’s en van Marcommit en Lightspeed waren ieder goed voor een gouden award.

Het overzicht:

Categorie: Communication research - Agency
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration

Categorie Financial services and investor relations - Agency 
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration

Categorie: Integration of traditional and new media - Agency 
The Smallest McDonald’s in the World
Bureau: Hill+Knowlton Strategies
Klant: McDonald's

Categorie: PR on a shoestring - Agency 
Meet the chef
Bureau: Marcommit
Klant: Lightspeed

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie