Winnaars zeer openhartig met het delen van hun case!

Winnaars ABC Accenten 2016 en Winnaar SAN New Kids on the Block 2016 geven een kijkje in de keuken.

Op de informele bijeenkomst op donderdagmiddag 9 november jl. in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland, gaven de winnaars van de ABC Accenten 2016 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2016 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden.

Vier succesformules

Zeeman – Adverteerder van het Jaar, Dawn – Bureau van het Jaar, NS winnaar van het Consistent Accent 2016 en de winnaar van het SAN New Kids on the Block Accent 2016 GoSpooky hielden heldere presentaties en waren heel open met de beantwoording van de vragen. Bijzonder om te kunnen constateren dat men bij dit soort besloten SAN bijeenkomsten zoveel kennis met elkaar durft te delen en daarmee enorm veel inspiratie oplevert!  
 

SAN maakt je deelgenoot

Via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF delen we onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.

SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland

Alles over de SAN, nieuws, agenda, jury, het reserveren van pagina’s voor het nieuwe SAN Jaarboek 2017 en natuurlijk het SANARCHIEF met 3.610 cases van de afgelopen 12 jaar is samengebracht op www.sanaccent.nl

Foto Studio Gerry Hurkmans:
v.l.n.r. Caroline van Turennout (Zeeman), Tim van der Wiel (GoSpooky), Inge Ligthart (Dawn), Ron Schneider (NS), Jeroen Hubert (SAN voorzitter en IKEA) en Ewa Skotnicki (SAN bestuur en Triodos Bank)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →