Beeckestijn Business School en NIMA werken samen verder aan innovatie van marketingopleidingen

Het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA) en Beeckestijn Business School hebben de handtekening gezet onder de overeenkomst samen te werken om nieuwe en innovatie marketingopleidingen te ontwikkelen. Door deze samenwerkingsovereenkomst is Beeckestijn Business School nu ook officieel NIMA Education Partner. De ambitie is om samen meer NIMA-opleidingen te ontwikkelen en aan te bieden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zo verzorgt al geruime tijd de opleiding Nima e-Marketing B. De afgelopen tijd is er nauw samengewerkt om de post-HBO opleiding NIMA Customer Insight Management tot stand te laten komen. Deze opleiding start voor het eerst op 27 maart a.s.

Om de kwaliteitsstandaarden te handhaven op het gebied van de opleidingen, de continuïteit en de toetsing werkt NIMA nauw samen met een aantal kwalitatief sterke opleiders. Deze opleiders zijn te herkennen aan het keurmerk NIMA Education Partner.

Directeur Hans Molenaar vindt dat opleiders meer met brancheverenigingen dienen samen te werken: “Wij werken al van oudsher veel samen met branche-organisaties en we zijn verheugd deze samenwerking uit te breiden met de grootste en bekendste partij op het gebied van marketingopleidingen”.

Beeckestijn gaat meer typische NIMA-opleidingen ontwikkelingen. Hans Molenaar: “We breiden onze portfolio hiermee sterk uit. Naast onze praktische post-HBO en meer strategische postdoctorale opleidingen met onderwerpen als onder meer Digital Marketing, Online Communicatie en Customer Experience Management, bieden we nu ook meer opleidingen met de gewenste NIMA-erkenningen.

Plaats als eerste een reactie