Marketplaces: Esssentieel in customer journey

Hoe kun je de kansen beter benutten die marketplaces bieden? Ontdek het tijdens de clinic op 8 maart.

De ontwikkelingen binnen marketplaces gaan hard. Daarom is het essentieel om voor fabrikanten of merken om beschikbaar te zijn waar hun doelgroep is. De klassieke vier p's vormen hierin een belangrijke rol. Als je niet op de juiste marketplaces aanwezig bent, of op die marktplaasten niet goed vindbaar bent, loop je klanten mis. Het is een essentieel onderdeel van vele customer journey's. Je leert hier meer over tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 8 maart. 

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic neemt Jorrit Steinz je mee in de nieuwste ontwikkelingen in Europa en wereldwijd. Ook deelt hij praktische strategieën en inzichten. Hiermee kan je de kansen die marketplaces bieden beter benutten in combinatie met je eigen D2C e-commerce winkel(s).

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen Marktplaatsen
  • Succesvolle strategieën  
  • Lokale en wereldwijde marktplaatsontwikkelingen 

Over de spreker

Jorrit is de founder of ChannelEngine.com. Hij heeft al meer 20 jaar ervaring binnen E-commerce (zowel binnen B2B als B2C). Hij is expert op het gebied van o.a. E-commerce, marketplaces, en Saas. Daarnaast spreekt hij regelmatig op events. 

Praktische informatie

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur op 8 maart
  • De clinic zal online te volgen zijn
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →