Pickwick wil goed gesprek aangaan tijdens ‘theemoment’

Pickwick bedrukt theelabels met 90 verschillende vragen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pickwick gaat alle labels van theezakjes gebruiken om met ‘verrassende vragen een goed gesprek tijdens het theemoment op gang te brengen’.

Onzichtbaar
Op de theelabels komen negentig verschillende vragen. Voorbeelden van die vragen zijn: Wat was je allergekste bijbaan? Wat zou je doen als je onzichtbaar was? Naar welke dag in de geschiedenis zou je terug willen gaan?

Tea topics
Voor de aanvang van de campagne zijn 99 miljoen theelabeltjes gedrukt. De vragen op de theelabeltjes hebben de naam ‘tea topics’ gekregen.

Facebook
Naast de 90 vragen die Pickwick via de theelabeltjes stelt, is het mogelijk om via de van Pickwick je eigen vraag in te sturen. De meest originele vragen zet Pickwick op een theelabel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie