Reclame in het brein: Do's en dont's

Wil jij weten wat de do's en dont's zijn van reclame maken vanuit neuro perspectief? Meld je dan nu aan voor deze clinic!

Elke marketeer wil dat reclame leidt tot een positief effect. Veel adverteerders doen vooraf onderzoek naar de effecten van hun reclame, om zo te zorgen dat media uitgaven zinvol worden besteed. Maar hoe maak je effectief reclame die de juiste resultaten levert voor je product of dienst? Met behulp van neuroscience ben jij in staat om de effecten van reclames te voorspellen. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hier meer over!

Datum: 23 november
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic ervaar je zelf wat de rol is van onbewuste processen. Aan de hand van cases wordt er laten zien dat breinactivatie beter voorspeld wat we doen dan wat we hardop denken en vinden. Ook worden er voorbeelden gegeven van belangrijke learnings die je direct kan gebruiken voor het maken van effectieve reclame-uitingen.

Over de sprekers

Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met meer dan 10 jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI onderzoek van begin af aan de basis vormde.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan  »

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →