Enorme social media buzz rond Nationale week zonder vlees

De social media staan deze week bol van posts over de Nationale week zonder vlees. Ipsos bracht in kaart hoe groot deze buzz precies is.

De nationale ‘Week Zonder Vlees’ is een initiatief om de gewoonte te doorbreken om elke dag vlees of vis op tafel te zetten. Na vijf dagen is er meer dan 5800 keer iets over gepost. Het aantal berichten over vegetariers en veganisten groeide zelfs met 545% aan het begin van de week. Zo’n social media hype biedt natuurlijk kansen voor merken. We zien dat zij volop aanwezig zijn in online gesprekken rond het populaire thema en zo uiteraard veel potentiële klanten bereiken.

Download onderstaande infographic met een overzicht van de social media buzz rond de ‘Week Zonder Vlees’.

Ben je benieuwd wat onze social intelligence tools nog meer in kaart kunnen brengen voor jouw merk? Neem dan contact op met Michelle Schefman: michelle.schefman@ipsos.com

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie