De buitengewone tuincampagne van KARWEI

Deze week is de nieuwe tuincampagne van KARWEI live gegaan. KARWEI wil met deze campagne laten zien dat je buitenshuis precies dezelfde dingen kan doen die je binnen doet. Gewoon, maar dan lekker in de open lucht

.In de verschillende video’s zien we mensen die ‘normale’ activiteiten ondernemen met een buitengewone twist. En met dé tuintrends van 2018 maakt KARWEI dat bijzonder.

Isobar produceerde in samenwerking met New Amsterdam Film Company en Dedato ontwerpers en architecten een zevental video’s om dé tuintrends van 2018 uit te lichten. De video’s verschijnen de komende weken online en worden opgevolgd door verschillende uitingen op onder andere de social media kanalen van KARWEI. Ontdek de trends Hotel Chique, Natural Living en Urban Hangout op karwei.nl.

KARWEI wil zich, ten opzichte van de andere bouwmarkten, vooral onderscheiden op inspiratie. Om zo de DIY-er te inspireren zodat zij van hun huis een thuis kunnen maken.

 

Credits

Klant: KARWEI

Creatie: Isobar

Online marketing: iProspect

Film: New Amsterdam Film Company, Dedato
 

Kick-off video
 




 

Urban Living



 

Natural living


 

Hotel Chique
 

 

Isobar is onderdeel van Dentsu Aegis Network (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →