Schoonmaakbranche werkt aan het imago

De Nederlandse schoonmaakbranche had in 2001 een omzet van 2,7 miljard euro. Er werken zo’n 200.000 mensen in 5.000 schoonmaak- en 3.200 glazenwassersbedrijven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is daarmee een van de grootste bedrijfstakken in Nederland. Maar de branche voelt zich miskend en genegeerd. Het werk wordt door buitenstaanders gezien als zwaar, ondergewaardeerd en slecht betaald. Terwijl de betrokkenen daar zelf anders over oordelen. Vandaar dat er vorige week een imagocampagne is gestart die vijf jaar gaat duren om duidelijk te maken dat het een activiteit van belang is. De boodschap is: ‘de schoonmaker maakt het mogelijk’ en wordt via billboards, tv- en radiocommercials duidelijk gemaakt. Voor meer informatie kijk op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie