Artificiële intelligentie (AI) raakt bij steeds meer marketeers bekend. Hoe ga je er goed mee om? Marleen Smit deelt haar tips.
Van 'Google faalt' tot 'Bemoedigend om te zien dat Google voor een andere aanpak heeft gekozen': dit zijn de reacties.
De advertentieverkoop leverde afgelopen kwartaal ruim 64,6 miljard dollar op, tegenover 58,1 miljard dollar in dezelfde periode in 2023.
Google komt terug op een plan waar het al jaren aan werkt, en waar adverteerders huiverig voor waren. Dit houdt de nieuwe strategie in.
De vernieuwingen draaien om AI en worden onder meer zichtbaar in de zoekmachine. Adformatie zet de veranderingen op een rijtje.
De kennishub komt 'binnenkort' wereldwijd beschikbaar, belooft Google.
Je kunt de zoekmachine video-input geven en completere antwoorden verwachten rechtstreeks in Google. Wellicht minder doorkliks naar sites.
Rumble, een alternatief voor YouTube, wil onder meer een schadevergoeding van 1 miljard dollar. Google noemt de beschuldigingen onjuist.
De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.