Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Google

Lees meerLees minder
Google Ads Shutterstock
Bureaus

Mediabureaus ontstemd over Google's duurdere advertentieveilingen

Google spreekt van een prijsverhoging tot vijf procent, adverteerders claimen tientallen tot honderd procent meer te betalen.

Google ads dashboard
Digital transformation & tech

Deze nieuwe functie helpt Nederlandse gebruikers van Google Ads

Google Ads kan nu ook in het Nederlands koppen en beschrijvingen van advertenties voorstellen.

tiktok made me buy it producten
Blog

Trending deze week: gekocht door TikTok, of niet?

Wanneer je iets op TikTok ziet en het vervolgens via Google zoekt en koopt, krijgt TikTok geen erkenning. Dit frustreert het platform.

premium
Cookieloos adverteren shutterstock
Data & insights

Google’s Privacy Sandbox voor web is breed beschikbaar, nu is het aan de adtech-industrie

Google-topvrouw Hanne Tuomisto-Inch geeft uitleg over de veranderingen.

YouTube autoplay-functie
Targeting & segmentatie

Onderzoek bekritiseert Google's advertentiebeleid rondom kindervideo's op YouTube

Amerikaanse organisaties vragen de toezichthouder om een onafhankelijk onderzoek te instellen naar de gang van zaken.

Google ads dashboard
Digital transformation & tech

Google betaalt adverteerders terug na ophef over Video Partner Program

Volgens mediabureaus is de timing opmerkelijk, waar Google spreekt van een terugkerende situatie.

Shutterstock Google Analytics app
Digital transformation & tech

Autoriteit Persoonsgegevens weet na anderhalf jaar nog niet wanneer Google Analytics-onderzoek uitkomt

De privacytoezichthouder waarschuwt al sinds januari 2022 dat het gebruik van Google Analytics 'mogelijk binnenkort niet is toegestaan.'

online adverteren
Data & insights

Advertentieprijzen van Meta en Google dalen door nieuwe reclamevormen

Techreuzen zien de advertentie-inkomsten stijgen, maar vragen minder per advertentie.

Google ads dashboard
Data & insights

Onderzoek plaatst een bom onder Google's videoreclamestrategie, Google ontkent de claims

Een Amerikaans onderzoek, uitgebreid beschreven door een krant, claimt dat Google adverteerders massaal benadeelt. Maar wel laat betalen.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 18

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media