'Het merk werkt internationaal al langer samen met Springbok, zo was de link snel gelegd', zegt Jeroen van Eck.
De video draait om het clublied van de wereldbekende voetbalclub en zet de bijbehorende kledinglijn in het zonnetje.
Het tenue moet een eerbetoon zijn aan de Amsterdamse straatvoetbalcultuur.
Bij de uitreiking van de Dutch Directors Guild Awards afgelopen woensdagavond won Mea Dols de Jong (Halal) met 'True Name' voor Mastercard.
De 26-jarige Engelsman gaat bij het Amsterdamse productiebedrijf aan de slag als regisseur.
Halal wint 3 Pencils bij de prestigieuze Britse D&AD Awards, WeTransfer 2, Wieden+Kennedy en grafisch ontwerpbureau Haller Brun beide 1.
'The Rhythm of Denim' van G-Star met twee tapdansers in denim is de opvolger van de 'Say it witcha booty' met Snoop Dogg.
Daarnaast nog vijf nieuwe medewerkers.
De creative director vertelt over zijn creatieve keuzes en wat hij nu wil betekenen voor verschillende merken.