Opvallende uitkomsten uit Sponsor Merkenonderzoek 2023 van Hendrik Beerda.
CAMPAGNEPRAAT | Onze balkoncriticasters staan lijnrecht tegenover elkaar in deze praat.
De 'Koude Kletser'-koelkast is exclusief te winnen bij Albert Heijn. Bart, de man van supermarktmanager Ilse, heeft 'm al.
Olaf van Gerwen deelt bijna-maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks over de grens waar hij doorgaans niets mee te maken heeft.
Heineken heeft mogelijk de wet overtreden door nog niet-statiegeldblikjes op de markt te brengen toen dat niet meer mocht.
Heineken lanceert ‘the best driver’ voor Heineken 0.0. De campagnefilm wordt verspreid via social media.
Heineken geeft Nederland een commercial cadeau vanwege zijn 150-jarig bestaan. Maar waarom ‘krijgen we’ zo weinig Nederlandse campagnes?
Het merk Heineken bestaat 150 jaar. Tijd voor weer eens een Nederlandse commercial, speciaal voor de Nederlandse markt.
Er mag meer gelachen worden. Paul van Kuilenburg vraagt reclame- en marketingmensen naar hun 3 favoriete komische campagnes.