De modellen zijn volgens Heineken ouder dan 25 jaar, maar lijken jonger. De posters moeten daarom het veld ruimen.
Booking.com en ING zijn nummer 2 en 3. Action is de snelste stijger.
Het merk gaat onder andere miljoenen samples uitdelen, de Formule 1-race in Las Vegas sponsoren en allerlei reclames introduceren.
De boodschap van ‘verantwoord alcoholgebruik’ moet extra onder de aandacht gebracht worden.
In totaal won Nederland 24 Eurobest Awards (het reclame-EK of de Europese Cannes Lions), waarvan 4 Grand Prix, 7 goud, 6 zilver en 8 brons.
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #13: Energize your brand.
Vrouwen nog altijd in traditionele rol, diversiteit wordt beperkt tot kleur en de makers zelf zijn wit en man, blijkt uit nieuw onderzoek.
Marc Oosterhout geeft in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #12: De logica
Het merk mikt op de doelgroep die van 'speciaalbier zonder poespas' houdt, zegt marketing manager Marc Scholten.