De bekendheid van het reclamevrije abonnement à 10 euro per maand is wel hoog. Maar betalen: dat doen we liever niet.
Wie boosts afneemt via een iOS-app, betaalt nu dertig procent meer. Meta vreest afhakende adverteerders en heeft daarom een alternatief.
Het pay-or-ok-model is in strijd met Europese regels, stelt de Europese Commissie. Een onderzoek volgt en kan leiden tot een miljardenboete.
Het aanpassen van de gebruiksvoorwaarden van Meta valt niet in goede aarde bij gebruikers.
Instagram forceert met unskippable ads, maar tegen welke prijs?
De nieuwste reclamevorm ondergaat een test en krijgt vooral sterk negatieve reactieve reacties van gebruikers.
Hoe een groep kinderen compleet viral ging met een drum and bass rap-knaller.
Toezichthouders hekelen een betaald, reclamevrij abonnement voor Facebook en Instagram. Jurist Menno Weij vindt die kritiek onterecht.
TikTok en Instagram komen allebei met een eigen insteek die het landschap van social video kan veranderen. We praten je bij.