Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Erik Kessels van KesselsKramer.
De managing directors willen met de gelijktijdige start van kesselskramer.digital en HolyPony.io de klant iets te kiezen bieden.
Het buitenmerk presenteert opvolger van ‘Niemand is een binnenmens’-campagne.
De publiekscampagne, 1K Z1E J3, moet praten over zelfdoding onder de aandacht te brengen als mogelijk hulpmiddel om het te voorkomen.
De partijen werkten al samen op projectbasis, nu is gekozen voor een vaste samenwerking.
De campagne ‘Ik ben Én/Én. En jij?' wil discriminatie en polarisatie tegengaan door aan te tonen dat diverse mensen overeenkomsten hebben.
Nieuwe campagne van het duurzame Nederlandse smartphonemerk moet duidelijk maken dat de Fairphones ontwikkeld zijn voor langdurig gebruik.
Campagne van Woman Inc moet ertoe leiden dat de overheid investeert in voorzieningen om traditionele rolpatronen te doorbreken.
De belangenorganisatie blijft de boodschap herhalen in krachtige missiefilm, geregisseerd door 'Fotograaf des Vaderlands' Robin de Puy.