Een nieuwe campagne moet mannen met problemen motiveren om (anoniem) het gesprek aan te gaan met zelfmoordpreventie-hulplijn 113.
‘Weirdness laat je op een andere manier naar het leven kijken’, aldus bureau KesselsKramer.
In het nieuwe UvA-gebouw op het Science Park moeten wetenschappers en studenten samenwerken aan AI-oplossingen van de toekomst.
Dit jaar opent hotelketen CitizenM vestiging nummer 30. Robin Chadha, Rob Wagemans en Matthijs de Jongh over het succes.
CAMPAGNEPRAAT | De Driftkoppen-campagne is fraai, maar lijkt vooral gemaakt voor de bühne, zo luidt het oordeel.
In deze tijd van ‘curling ouders’ kunnen we een flinke fittie goed gebruiken, vindt de spelfabrikant.
De campagne rondom de F16-tentoonstelling komt uit de koker van KesselsKramer.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Erik Kessels van KesselsKramer.
De managing directors willen met de gelijktijdige start van kesselskramer.digital en HolyPony.io de klant iets te kiezen bieden.