Tijdens de sessie There Is No Finish Line maakt Nike duidelijk dat het iedereen als atleet ziet. 'Wij geloven in vooruitgang.'
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #9: Let's create.
RTFKT Studios ontwikkelt schoenen en NFT's en verkoopt die via avatars in een metaverse-omgeving.
Roblox-game heeft nu een eigen Nike-campus en laat spelers gamen door in het echt te sporten.
Zwijgen kan niet meer. Met de regenboogvlag wordt druk gezwaaid. Vier merken die hun stem gebruiken 'for the good'.
Naam van de Griekse godin op hiel nieuwe sneaker verkeerd gespeld: Piks in plaats van Nike.
Live-activatie lag het afgelopen jaar op een behoorlijk laag pitje, maar online waren de mogelijkheden en aandacht enorm.
Op Chinese sociale media roepen mensen elkaar op om producten van Nike niet meer te kopen.
Nieuwe campagne in het leven geroepen om de eerste positiekleding-collectie van het merk onder de aandacht te brengen.