Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Nike

Lees meerLees minder
Blog

Mbappé neemt Instagram-account Nike over

Franse voetballegende daagt de jeugd online uit tot sportieve challenges.

dan wieden
Bureaus

Dan Wieden, de reclameman achter 'Nike, just do it', overleden

De medeoprichter van Wieden+Kennedy is vrijdag op 77-jarige leeftijd heengegaan.

Virgil van Dijk met dochters
Campagnes

Dochters geven Virgil van Dijk gruwelijke panna in back-to-school-campagne van Nike Kids

Boodschap van campagne gemaakt door Amsterdamse bureau Soursop: of de zomer bijna voorbij is en school weer begint, blijf spelen!

digitale trends
Commerce

NFT's van deze merken brengen het meeste geld in het laatje

Onderzoek wijst uit welke merken commercieel succes boeken met hun NFT's: Non Fungible Tokens.

Emma Raducanu in Bromley
Campagnes

Britse tennisster Emma Raducanu over loslaten perfectie in Nike-film van Soursop

Emma Raducanu won vorig jaar de US Open, nadat ze eerder met ademhalingsproblemen had moeten opgeven op Wimbledon.

DJ van Hameren, de Nederlandse Global CMO van Nike, op het podium in Cannes
Campagnes

DJ van Hameren in Cannes: 'Nike is een work in progress – there is no finish line'

Tijdens de sessie There Is No Finish Line maakt Nike duidelijk dat het iedereen als atleet ziet. 'Wij geloven in vooruitgang.'

premium
Nike Co-founder Bill Bowerman
Merkstrategie

'Een sterk merk bouw je niet op data'

Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #9: Let's create.

RTFKT
Merkstrategie

Nike koopt 'schoenenbedrijf voor de metaverse'

RTFKT Studios ontwikkelt schoenen en NFT's en verkoopt die via avatars in een metaverse-omgeving.

Nike
Gedragsverandering

Nike gebruikt de populaire game Roblox om bewegen te promoten

Roblox-game heeft nu een eigen Nike-campus en laat spelers gamen door in het echt te sporten.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 5

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media