De campagne is mede ontwikkeld door het Amsterdamse bureau Cloudfactory.
Miljoenen bezoekers en flitsende displays – dus waarom zou je de luchthaven als micromedium gebruiken?
Het straatbeeld wordt niet meer beheerst door activistisch blauw-geel. Het zijn de subtiele tekenen van medeleven die Erwin Wijman nu ziet.
Hannelore Majoor van JCDecaux en de brancheorganisatie buitenreclame Outreach is kritisch op verbod in Haarlem.
Bestedingen buitenreclame niet alleen hersteld van de gevolgen rond de coronamaatregelen maar ook substantieel gegroeid
Online Ad Spend Study van VIA en Deloitte laat grote stijging in uitgaven DOOH en digital audio zien.
Managing director Eric Kip: ‘De ontwikkelingen binnen out of home gaan razendsnel.’
Brancheorganisatie Outreach committeert zich aan maximaal 20 procent van de mediaruimte voor reclame door gokwebsites.
Op 6 oktober tonen alle out-of-home-borden in Nederland 24 uur lang kunst van (inter)nationale ontwerpers in plaats van reclame.