De experimentele campagne is ontwikkeld door Fama Volat. Jonge medewerkers van Randstad fungeren als ambassadeurs in de online videogame.
CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Onze balkoncritici vragen zich af: staan werkgevers echt te pitchen voor de deur van hun doelgroep of is het gewoon een vette reclamegrap?
Het uitzendbedrijf presenteert ‘Andersom solliciteren’, door DentsuAchtung. Ook is er een gelijknamig digitaal event.
De arbeidsmarkt staat op z’n kop en het is om tijd om dat aan te grijpen als kans, vindt het Amsterdamse bureau.
Leenhouts is als growth officer verantwoordelijk voor new business.
Volgens Google kan het tonen van vacatures helpen om de economie te laten herstellen.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Opleidingen, trainingen en coachingstrajecten, Randstad zegt kandidaten te willen helpen groeien met ‘Boost’.
Afstand houden, stay safe en thuisblijven. Hoe Audi, Coca-Cola, McDonald's en Netflix hun uitingen aanpassen