Randstad kiest voor DentsuAchtung

De arbeidsmarkt staat op z’n kop en het is om tijd om dat aan te grijpen als kans, vindt het Amsterdamse bureau.

Creatief bureau DentsuAchtung gaat aan de slag voor Randstad Nederland. Een pitch begeleid door Julian Stevense (Brandgurus) ging hieraan vooraf. Het Amsterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie en -campagnes van het uitzendbedrijf.

Sven Vening, managing director van DentsuAchtung, zegt: 'De arbeidsmarkt staat op z'n kop en het is tijd om dat aan te grijpen als kans. Tijdens de eerste werksessie leerden we dat Randstad veel meer doet dan uitzenden, en met die input gingen we aan de slag tijdens de pitch en wisten we voor elke stap in de klantreis de juiste bewijsvoering op te spelen of te creëren binnen één grote nieuwe merkgedachte.'

Nic Huiskes, directeur marketing, communicatie en intelligence van Randstad Nederland, vult aan: 'Mooi om te zien hoe DentsuAchtung belangrijke werkgerelateerde momenten van ons leven heeft doorvertaald naar één grote nieuwe merkgedachte. Dat smaakt naar meer en daarom zijn we nu bezig met de eerste campagne, die als voorbode dient voor de toekomst van het Randstad-merk in Nederland.'

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie