Het Nederlandse platform heeft miljoenen maandelijkse gebruikers, maar de vormgeving liep al wat jaren mee.
De scale-up wil het buitenland veroveren, dus aan Born05 de taak om de merkstrategie van De Cocktail Club te vernieuwen.
OneFit kiest voor MIX, het bureau dat begin vorig jaar werd opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones.
De vernieuwde visuele identiteit is ontwikkeld door Wunder. Ook is er een nieuw logo.
Volgens managing partner Rory de Graaf heeft het design van een product ‘direct impact’ op de bedrijfsresultaten.
Het 96-jarige stadsmuseum wil zich ontwikkelen tot het 'museum van de toekomst'. Ook is er een nieuwe website.
Af en toe is een merk toe aan rebranding. Maar welke stappen zet je? Ontdek het tijdens deze online clinic op 26 november.
Het goede doel lanceert een digitale strategie waarin niet de problemen maar oplossingen centraal staan.
Cook&Boon is een zeer succesvolle Nederlandse koffiebrander met een steeds groter marktaandeel in de betere horecazaken