MIX gaat aan de slag met de rebranding van OneFit

OneFit kiest voor MIX, het bureau dat begin vorig jaar werd opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones.

MIX voor OneFit

Mix zal zich de aankomende periode gaan buigen over de rebranding van One Fit. OneFit is een van oorsprong Nederlands bedrijf dat een sportschool abonnement aanbiedt waarmee je met één abonnement bij meer dan 1000 locaties door heel Nederland kan sporten.

Advertentie
advertisement

Geen revolutie, maar evolutie

Mark Schoones, hoofd strategie en partner bij MIX, zegt dat het hier meer gaat over een evolutie dan een revolutie. ‘Het is een misvatting te denken dat het roer altijd helemaal om moet. Bij MIX kijken we doorgaans wat werkt en bouwen daarop verder. Al is er natuurlijk altijd een reden voor een rebranding. De markt rondom sportabonnementen is een drukke; daar horen pittige groeidoelstellingen bij en een fris merk kan daar zeker bij helpen. Daar gaan we de komende tijd aan werken.’

 

De opdracht aan MIX is om zowel de identiteit als het merkverhaal van OneFit van een update te voorzien. Jenna Simmons, head of marketing bij OneFit, is enthousiast over de keuze voor MIX. ‘Met MIX zaten we vanaf het eerste moment meteen op 1 lijn. De uitdaging die we bij MIX hebben neergelegd is onze merkidentiteit laten meebewegen richting ons Duits moederbedrijf Urban Sports Club, zonder onze eigenzinnigheid te verliezen.’

over MIX

MIX is een bureau dat gespecialiseerd is in idee-gedreven strategie en creatie voor merken die graag verandering willen. Het eenjarige bureau heeft campagnes ontwikkeld voor onder andere Nationale-Nederlanden en Jumbo. MIX is in een jaar tijd van twee naar zes medewerkers gegaan en houdt kantoor in de Amsterdamse Spuistraat

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie