Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Shell

Lees meerLees minder
Merkstrategie

'Shell, Tony's Chocolonely en Ikea volgens marketeers voorop in maatschappelijk verantwoord ondernemen'

Dit blijkt uit onderzoek van DVJ Insights onder consumenten en marketeers in Nederland.

premium
Actievoerders protesteren in 2021  tegen rol van sponsor Shell bij Rijksmuseum Boerhaave
Merkstrategie

Hoe sponsor Shell naar de uitgang van musea werd gedirigeerd

Bekende cultuurinstellingen en musea namen afscheid van sponor Shell onder druk van actiegroepen. Treft ook Rabobank dit lot?

Reputatiemanagement

‘Iedereen is klaar met de groene praatjes van het Shell-bestuur’

Na Milieudefensie spant nu ook ClientEarth een zaak aan tegen Shell.

premium
Actievoerders van Extinction Rebellion protesteren in Naturalis
PR

Hoe Naturalis langzaam voor klimaatacties zwichtte en Shell de deur wees

Jarenlang voerde Extinction Rebellion actie tegen samenwerkingen centrum voor biodiversiteit. Dat heeft nu Shell en KLM in de ban gedaan.

premium
Bolt waterstofauto
Campagnes

Taxidienst Bolt wil chauffeurs werven (en behouden) door een waterstofauto te verloten

De campagne draait om het werven van personeel én het uitdragen dat Bolt en partners emissievrij rijden hoog in het vaandel hebben staan.

premium
Alfred Levi en Mary Hoogerbrugge (voorzitter Effie-stuurgroep) op de Effie-uitreiking 2021.
Effectiviteit

Alfred Levi (Effie Awards): 'Geen halszaak dat jury niet divers is'

De Effie-jury is 'vrijwel altijd eensgezind', omdat er wordt beoordeeld op basis van feiten, aldus de juryvoorzitter.

premium
'De ceo van ABP'
Gedragsverandering

Frontale aanval World Animal Protection op pensioenfonds ABP

WAP: ‘Het pensioenfonds heeft geen dierenwelzijnsbeleid en dat kan niet langer.’

premium
Thierry Baudet  in de rechtbank Amsterdam bij kort geding voor vergelijking coronamaatregelen kabinet met de Holocaust.
PR

Ga zo door Thierry, een 4,5, moge het je al je zetels kosten

Mooij maakt en kraakt.

Opladen
Campagnes

Reclame Code Commissie: 'Reclame Shell is misleidend'

De paginagrote advertentie van Shell met de tekst 'Wij maken elektrisch rijden makkelijker' is misleidend.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media