'Ik wil deze kans aangrijpen om wat ik leer en doe later te delen met de mensen in Zuid-Afrika, in welke vorm dan ook.'
De inhaker krijgt vooralsnog positieve reacties en zet Samsungs geflopte video nogmaals in de schijnwerpers.
Darre van Dijk (CCO bij TBWA\NEBOKO) over de toekomst van product placement in het streaming tijdperk.
De Nederlandse Vereniging van Banken start een meerjarige samenwerking gericht op fraudepreventie.
OUT OF OFFICE | Wat doen mensen na hun werk? Copywriter Marjon Hoffman is na(ast) haar werk gevierd kinderboekenschrijver.
Het actieconcept moest het veld ruimen na de hamsterwoede (toiletpapier) tijdens corona. Nu is de nadruk op lage prijzen urgenter dan ooit.
Een uitnodiging voor donderdagochtend 23 juni. Meld je aan via de link, mis het niet. Vol = vol!
Met een goed verhaal kom je ver maar win je niet.
De commercial 'Fritsie' van de Staatsloterij is genomineerd voor een Ster Gouden Loeki!