Een interview met directeur Juriaan Spoormaker over doorgroeien na een serie coronalockdowns en nieuwe productcategorieën toevoegen.
Amerikaanse webwinkels kunnen als eerste aan de slag met de Twitter-app in de Shopify-winkel.
De vernieuwde visuele identiteit is ontwikkeld door Wunder. Ook is er een nieuw logo.
Onderzoek van Multiscope wijst uit dat consumenten minder bestellen als de webwinkel retourkosten hanteert.
Domeinbeheerder SIDN is positief over de statistieken van 2020. Er zijn bijvoorbeeld minder nepwebwinkels waargenomen.
Thuiswinkel.org gaat webwinkels achter de schermen de benodigde data aanleveren, afkomstig van BigMile.
Blinden kunnen geen bestelling plaatsen bij acht van de vijftien onderzochte grote webwinkels, is één van de conclusies.
Met de feestdagen in het vooruitzicht, lanceert de toezichthouder een campagne om mensen bewust te maken van veilig online bestellen.
Oostenrijk en Spanje hebben marktplaatsmodel al, Duitsland in bèta. Daar is goed zichtbaar of een product van MediaMarkt of partner is.