Binnenkort gaan IT-resourcers iSense en Peak-IT verder als Experis Nederland en de campagne moet dit wereldkundig maken.
Ons duo Bol & Krouwel gaat met Moederdag toch liever naar de concurrent van Etos. ‘Het concept is mooi, maar de consistentie ontbreekt.'
Ons duo Bol en Krouwel is kritisch gestemd over de nieuwe Politie-campagne. ‘Bij dit thema past scherpte, geen vrolijk reclamisch filmpje.'
Ons illustere duo is enthousiast over het paleis dat de deuren opent. ‘De kunst is nu om de bezoeker naar Apeldoorn af te laten reizen.'
Deel 3 van wekelijkse serie. Ons illustere duo mist scherpte in de nieuwe VW-commercial. ‘Ga de linkerbaan op, haal de rest in!’
Bol, Kok en Van Dijk over het Amsterdamse wereldje, de Media100, nuchterheid en content die landt.
Deel 2 van wekelijkse serie. Ons illustere duo ziet Auping als betrouwbare rots in de branding. ‘Graag minimaal 3 jaar Ode aan je hoofd!’
Het ‘willen winnen’ van Schukkert past goed bij het bureau in Oegstgeest, stelt ceo Willem-Albert Bol.
Deel 1 van wekelijkse serie. Ons nieuwe duo mist ‘de stoere klusmeneer’ in ietwat vergezochte campagne van bouwmarktketen.