De betrokkenheid van Gulpener bij lokale gemeenschappen en de inzet voor duurzaamheid passen goed bij de B Corp-filosofie.
Keune’s impact op mensen, klanten, leveranciers en het milieu werd met goede resultaten beoordeeld.
Bij de presentatie van het duurzaamheidsverslag maakte Albert Heijn bekend voor B Corp te gaan én te willen experimenteren met true pricing.
LIVE EVENT TERUGKIJKEN In 'B Corp is the new cool' vertellen vier ervaringsdeskundigen het verhaal over hun B Corp-certificering.
Een kijkje achter de schermen bij de nieuwe economie.
De accreditatie is het eerste hoofdstuk van het bureau richting het doel om een B Corp-certificering te ontvangen.
Albert Heijn wil vindbaarheid van producten die goed zijn voor mens, milieu en maatschappij vergroten.
Bedrijf wil net als Wetransfer, Tony's Chocolonely en Dawn succes in de zakenwereld herdefiniëren.
Het bureau volgt Tony’s Chocolonely, Patagonia en Unilever in het streven naar een betere balans tussen purpose en profit.