De branchevereniging telt nu 29 aangesloten bureaus. Vanavond vindt het jaarlijkse partnerdiner van Dutch Digital Design plaats.
Lay’s x Subway Teriyaki wint Iconische Restaurant smaken-campagne van het Pepsico-merk, de jas is ontwikkeld om de smaak te eren.
Non Fungible Tokens, goud of gebakken lucht? ‘We gaan steeds meer waarde hechten aan online werelden en daarmee direct aan online assets.'
MediaMonks en Dept staan respectievelijk 8 en 5 keer op de shortlist van de internet-Oscars. Op MeerWebbysvoor.NL kan nu worden gestemd.
Binnen social media apps als Snapchat, Instagram of Facebook kan een merk een complete winkel op holografische wijze weergeven.
Met de winst van twee Lovies, een bronzen Lamp én twee Spin Awards, gaat het Capitola voor de wind. Tijd voor een kijkje in de keuken.
Boodschap: ‘De toekomst van mobiel is helemaal te gek, maar je hebt wel een enorme dik data-abonnement nodig.’