CMO Studio Côte d’Azur | Vanaf het Festival of Creativity vertelt De Jong hoe hij - samen met TBWA - creatieve learnings ophaalt in Cannes.
Volgens Nederlandse Loterij staat oud-international nog onder contract, diens zaakwaarnemer zegt dat er overeenstemming over ontbinding was.
In de videoserie ‘Achter Oranje’ , een branded content-productie van Nederlandse Loterij en DPG Media, moedigt aanhang TeamNL aan.
Hij komt van DPG Media.
'Je audio-identiteit is niet alleen je merkheritage, maar er zit ook je ambitie in', zegt marketeer Dries Poels (Nederlandse Loterij).
Olympische Spelen zonder publiek. ‘Jullie zien ons niet, maar we zijn er toch.’
Arno de Jong (Staatsloterij), Patritia Pahladsingh en Darre van Dijk (TBWA) vertellen over samenwerken en de weg naar ongebreideld succes.
Het sonic branding bureau gaat de merken van de kansspelorganisatie strategisch verder uitbouwen op het gebied van muziek & audio.
De analist belandt temidden van een ‘battle’ tussen de rapper en koning Andy van der Meijde