Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Bever.
B Lab besluit tot verder onderzoek na verkenning. Het beoordeelt de vier B Corp-bureaus van Havas zoveel mogelijk afzonderlijk.
Kruidvat, Bolletje, Zonnegilde en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zijn weer opgeladen en presenteren nieuwe commercials.
De campagne moet hbo- en universiteitsstudenten stimuleren de basisbeurs tijdig aan te vragen.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Judith Peters, CEO Havas Lemz.
Met het label zijn ‘relevante speelvelden’ ontwikkeld, zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue.
De commercial wil het jarenlange succes van vergroening vieren.
'De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij’, aldus brand manager Dennis Berg.
Peters, nu nog cmo van Fontys Hogeschool, neemt per 1 september het stokje over van Willem van der Schoot.