Havas lanceert nieuw label Havas Play: 'Voor elk merk het juiste speelveld'

Met het label zijn ‘relevante speelvelden’ ontwikkeld, zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue.

Havas Play

Het zogenoemde branded content- en partnershipsteam van Havas Lemz+Media lanceert Havas Play, een nieuw label dat bouwt aan relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.

Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluit bij mensen op plekken 'waar hun passies tot leven komen', aldus Havas. 'De aanpak biedt een fris alternatief voor de traditionele opdringerigheid van merken. We helpen merken om hun plek te vinden, verbindingen te leggen en op een natuurlijke manier te activeren. Havas Play opent nieuwe speelvelden voor merken die tot op heden gesloten bleven, of het nu in een bomvolle concertzaal, tussen juichende sportmassa's of op een zandstrand is.'

Havas: 'In de ruimte tussen media en creatie liggen geweldige kansen om oprechte relaties te bouwen tussen mensen en merken. Met Havas Play kunnen we de klant beter bedienen vanuit de disciplines media, creatie en entertainment - zowel nationaal als internationaal. De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, event, sponsorships, social media activatie, pr en branded entertainment.'

Vanuit Havas Play zijn inmiddels 'relevante speelvelden' ontwikkeld zoals het Lichthuis met Typhoon voor Philips Hue en Stream to Regreen voor Justdiggit.

Het team van Havas Play bestaat uit Elias Reinheimer (chief creative officer), Mira de Mönnink (director branded content and partnerships), Karen Messchaert (head of content), Fabian van den Ende (sr. creative projectmanager), Jint van den Brink (contentmanager), Maaike Taris (sr. creative strategist), Florine Dirven (creative), Remco Marinus (ecd Havas Lemz).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie