Scan je op 4 oktober een productverpakking van De Vegetarische Slager met de Snapchat Lens, dan duikt er een dansende hotdog op.
De relatief dure vegetarische burgers en worstjes van Beyond Meat zijn door afgenomen koopkracht minder in trek.
Sustainable Brand Index 2022: De Nederlandse consument vindt Vegetarische Slager het meest duurzame merk.
Amadea Boneschansker (Vegetarische Slager): ‘We durven met een eigen, authentieke boodschap te komen en zetten daar vol op in.’
CEO INSIGHTS | De heilige missie van The Vegetarian Butcher? ‘Mensen laten uitproberen. Trial trial trial!’
Unilever zet de turbo’s aan om sterk te staan in de categorie ‘vleesvrij’. Die wordt in 2035 geschat op een omzet van 290 miljard dollar.
Ook moet de vleesconsumptie worden opgenomen in het regeerakkoord, schrijft de Transitiecoalitie Voedsel aan informateur Mariëtte Hamer.
Het Unilever-merk claimt dat niemand concessies hoeft te doen aan de smaak van vlees met de op planten gebaseerde 'vlees'-producten.
Tony’s Chocolonely is wederom de winnaar bij de SBI, maar het scheelde maar een haar of het merk was van het erepodium gestoten.