Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Tanja Bom van ABN Amro.
Het WK voetbal leverde een flinke piek op voor ABN Amro's Tikkie in een jaar waarin zowel de omzet als het totaal aantal Tikkies groeide.
Een onderzoek onder 544 werknemers van adverteerders, bureaus en uitgevers levert interessante conclusies op.
Met een speciale app wil Tikkie bedrijven de juiste tools geven voor hun klantcontact.
CARRIÈRE Ex-Triodos Greo Belgers treedt toe tot de managementboard van BMW Financial Services als CMIO. Overgelopen naar the dark side?
Kuijsters is per 1 juli aangesteld als de nieuwe directeur Brand, Marketing & Communications bij ABN Amro.
‘Opeens heb je het... je wordt conducteur.’ Een campagne van dat kaliber (uit 1999) kunnen we in de huidige war on talent goed gebruiken.
Nieuwe campagne moet klant stimuleren digitale tools van de bank te gebruiken.
Neutelings dient zich in haar nieuwe rol te richten op het verder implementeren van ‘een persoonlijke bank in een digitale tijd’.