De nieuwe software is bedoeld om marketeers meer inzichten te geven en de klantreis te optimaliseren.
Peroni: ‘Samenwerken met het meest stijlvolle Formule I-team was een bewuste keuze.’
Door de verschuiving van de uitzendrechten van de Formule 1 zijn de commerciële mogelijkheden voor adverteerders anders.
In 2021 werd Verstappen wereldkampioen. Lees hier wat dit met het sentiment en de betrokkenheid rondom de Formule1 in Nederland heeft gedaan
Viaplay’s routekaart voor groei, volgens MeMo².
Oracle is vanaf dit seizoen ook titelsponsor van het succesvolle Formule 1-raceteam. Dat levert Red Bull honderden miljoenen op.
KPN probeert nieuwe klanten binnen te halen door hen het komende jaar gratis naar de Formule 1 te laten kijken.
De kersverse Formule 1-kampioen heeft een meerjarig contract getekend met de streamingsdienst, die 1 maart in Nederland start.
F1 Grand Prix van Zandvoort de komende drie jaar live te zien bij de NOS.