Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.
Het jaarlijkse onderzoek, uitgevoerd in elf landen, kent een Nederlandse top drie. De onderzoeker deelt ook conclusies.
Tijdens Creative Week 2022 won G-Star goud bij The One Show en WeTransfer 'Best of Discipline: Motion/Film/Gaming Craft' bij de ADC Awards.
Onze balkoncriticasten zijn laaiend enthousiast over de nieuwe campagne van G-Star Raw. 'Actueel, gedurfd, op het randje, alles zit erin!'
Met de internationale campagne, door The Family, maakt het fashionmerk een statement: jeans moeten zo lang mogelijk meegaan.
Bekijk hier de nieuwe ranglijst van de Instagram Top 100 en de TikTok Top 25 voor Nederlandse merken in Q1.
'The Rhythm of Denim' van G-Star met twee tapdansers in denim is de opvolger van de 'Say it witcha booty' met Snoop Dogg.
De merken stellen dat de samenwerking gevoed wordt door een gezamenlijke liefde voor vakmanschap en duurzaamheid.
Het denim-merk vertelt over de keuzes bij de Say it Witcha Booty-campagne: ‘Snoop Dogg is ook een merk… en die wil geen panda’s knuffelen.’