Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Gedragsverandering / 2 September 2010 - 9:25

    Hi Pad!

    Sinds kort ben ook ik de trotse eigenaar van een iPad. Nou ja eigenaar, mede-eigenaar eigenlijk. Want als ik thuis ben, wordt het nieuwe speeltje al snel geconfisqueerd door mijn zoontje van 3,5. Hij heeft Thomas en de Angry Birds ontdekt.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Media / 2 September 2010 - 9:25

    Hi Pad!

    Sinds kort ben ook ik de trotse eigenaar van een iPad. Nou ja eigenaar, mede-eigenaar eigenlijk. Want als ik thuis ben, wordt het nieuwe speeltje al snel geconfisqueerd door mijn zoontje van 3,5. Hij heeft Thomas en de Angry Birds ontdekt.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Interne communicatie / 4 August 2010 - 13:53

    Wel reclame!

    De discussie laait weer eens op over de publieke tv-zenders. Wat kost het, wat levert het op en moet de overheid nog wel drie tv-zenders in de lucht houden? De timing is goed gekozen want er gloort een nieuw kabinet aan de horizon en dat wil fors bezuinigen in de publieke sector.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Programmatic / 4 August 2010 - 13:53

    Wel reclame!

    De discussie laait weer eens op over de publieke tv-zenders. Wat kost het, wat levert het op en moet de overheid nog wel drie tv-zenders in de lucht houden? De timing is goed gekozen want er gloort een nieuw kabinet aan de horizon en dat wil fors bezuinigen in de publieke sector.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Contentmarketing / 20 July 2010 - 14:56

    ‘Chocola wordt duurder’

    We hebben toch wel meer te melden jongens? Is dit het nieuws… is dit de content? Stem ik hier op af? Trouwerijen van voetballers en zwangerschappen van bekende Nederlanders vullen ‘het nieuws’.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Targeting & segmentatie / 20 July 2010 - 14:56

    ‘Chocola wordt duurder’

    We hebben toch wel meer te melden jongens? Is dit het nieuws… is dit de content? Stem ik hier op af? Trouwerijen van voetballers en zwangerschappen van bekende Nederlanders vullen ‘het nieuws’.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Privacy / 16 June 2010 - 8:19

    Dynamische planning

    We staan voor interessante ontwikkelingen in de mediaplanning. Zo lazen we onlangs in Adformatie dat GfK met Google een Media Efficiency Panel wil introduceren om de ROI te bepalen op aankoopgedrag.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Programmatic / 16 June 2010 - 8:19

    Dynamische planning

    We staan voor interessante ontwikkelingen in de mediaplanning. Zo lazen we onlangs in Adformatie dat GfK met Google een Media Efficiency Panel wil introduceren om de ROI te bepalen op aankoopgedrag.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Merkstrategie / 18 May 2010 - 17:18

    Integriteit slijt

    Een maand geleden bracht Alfred Levi van 3MO in de Adformatie de markt in beroering door te beweren dat ‘de bom zou barsten’.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Commerce / 18 May 2010 - 17:18

    Integriteit slijt

    Een maand geleden bracht Alfred Levi van 3MO in de Adformatie de markt in beroering door te beweren dat ‘de bom zou barsten’.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Reputatiemanagement / 21 April 2010 - 9:41

    Pay peanuts, get monkeys

    ‘Mediabureaus hollen zichzelf uit’, kopte Adformatie vorige week. Oude wijn in nieuwe zakken want deze discussie over ongedekte pitches is vorig jaar al gevoerd. Desalniettemin, niet minder triest.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Gedragsverandering / 21 April 2010 - 9:41

    Pay peanuts, get monkeys

    ‘Mediabureaus hollen zichzelf uit’, kopte Adformatie vorige week. Oude wijn in nieuwe zakken want deze discussie over ongedekte pitches is vorig jaar al gevoerd. Desalniettemin, niet minder triest.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Carriere / 12 April 2010 - 8:11

    Het kan nog

    Glunderend zit ik voor de buis. ‘Het kan nog’, roep ik! Marketing in optima forma; de introductie van de iPad.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Influencer marketing / 12 April 2010 - 8:11

    Het kan nog

    Glunderend zit ik voor de buis. ‘Het kan nog’, roep ik! Marketing in optima forma; de introductie van de iPad.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Commerce / 3 March 2010 - 8:59

    Politieke B-merken

    Het wordt lente en ik ben er blij om. Ik ben het krabben beu, en die altijd opgewekte Peter Timofeef ook. Het is heerlijk om de lente te proeven, te ruiken. Ik merk het ook bij opdrachtgevers. Er komen weer plannen. Ambities worden opgeschaald. De lente staat bol van verwachting.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Design / 3 March 2010 - 8:59

    Politieke B-merken

    Het wordt lente en ik ben er blij om. Ik ben het krabben beu, en die altijd opgewekte Peter Timofeef ook. Het is heerlijk om de lente te proeven, te ruiken. Ik merk het ook bij opdrachtgevers. Er komen weer plannen. Ambities worden opgeschaald. De lente staat bol van verwachting.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    PR / 18 February 2010 - 9:13

    ‘Brengers’

    Ons vak is een vak van ‘brengen’. We brengen ideeën naar bedrijven en maken bedrijven tot een merk. Door reclame en commercie wordt de wereld groter en gedifferentieerder. Interessanter en beter begrijpbaar voor de consument.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Purpose Marketing / 18 February 2010 - 9:13

    ‘Brengers’

    Ons vak is een vak van ‘brengen’. We brengen ideeën naar bedrijven en maken bedrijven tot een merk. Door reclame en commercie wordt de wereld groter en gedifferentieerder. Interessanter en beter begrijpbaar voor de consument.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Merkstrategie / 3 February 2010 - 11:22

    ‘Media Borrel Groep’

    Volgende week begint het nieuwe MWG-congres in Noordwijkerhout. Het is volledig crisisbestendig want het duurt maar één dag en aansluitend is het feest. Een feest dat mee kan doen aan de verkiezing ‘meest gesponsorde feest van Nederland’. Dat doet niets af aan de opkomst, die is meestal legendarisch. En daar zit tegelijkertijd het probleem. MWG is geen Media Werk Groep meer. Het is de Media Borrel Groep geworden!

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Media / 3 February 2010 - 11:22

    ‘Media Borrel Groep’

    Volgende week begint het nieuwe MWG-congres in Noordwijkerhout. Het is volledig crisisbestendig want het duurt maar één dag en aansluitend is het feest. Een feest dat mee kan doen aan de verkiezing ‘meest gesponsorde feest van Nederland’. Dat doet niets af aan de opkomst, die is meestal legendarisch. En daar zit tegelijkertijd het probleem. MWG is geen Media Werk Groep meer. Het is de Media Borrel Groep geworden!

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 5

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media