Witte Motor uitgeprutteld

Na 15 jaar is 'Melk. De Witte Motor' uitgeprutteld. Het Nederlands Zuivelbureau gaat zich vanaf 1 januari minder toeleggen op promotie en meer richten op voorlichting over zuivelproducten. De bedrijven die zuivel op de markt brengen, gaan de promotie van de afzonderlijke producten op zich nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'Melk. De Witte Motor' was 15 jaar lang de slogan die heel Nederland en vooral de jongeren aan de melk moest krijgen. Dat is gelukt. “Jongeren zijn duidelijk meer melk gaan drinken. Melk is niet meer ouderwets of kinderachtig”, aldus een woordvoerder van het zuivelbureau.
Ondanks het afschaffen van de campagne krijgt het bureau in de toekomst juist meer geld voor de voorlichting over zuivel. Dat zal gebruikt worden om consumenten meer uitleg te geven over wat zuivelproducten voor de gezondheid kunnen betekenen.

Bron: ANP

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie