Hoe kies je het juiste personalisatieplatform?

Hoe kies je het juiste personalisatieplatform?

  • whitepaper
  • 20 October 2021
  • SiteSpect

Een tijd lang kon men nauwelijks een stap zetten of er kwam alweer een nieuw experimenteer- of personalisatieplatform op de markt. En net op het moment dat het enorme aanbod van partijen een kopersmarkt begon te creëren op het gebied van functionaliteiten, prijs en schaalbaarheid, kromp het aanbod door middel van een reeks overnames. Omniture ging over naar Adobe Sytems Inc., Maximyser naar Oracle Corp., Dynamic Yield naar McDonald’s Corp. en Optimizely naar Episerver Inc. (verder onder de naam Optimizely) om maar een aantal voorbeelden te benoemen. Genoeg om helemaal duizelig van te worden!

Al deze veranderingen hebben ertoe bijgedragen dat CRO-professionals onverwachts én ongevraagd in een situatie van productrationalisatie en integratie uitdagingen zijn beland.

In combinatie met de wereldwijde pandemie heeft dit voor een digitale herstructurering bij bedrijven gezorgd. Veel CMO’s en CDO’s beseffen dat het tijd is om hun technologie stack, met name CRO-tooling, opnieuw te beoordelen.

 


Deze whitepaper aanvragen

Aanhef