Media

Scripta zet de stap naar ‘volgende fase in contentmarketing’

Maarten Hafkamp, redactie | 10 oktober 2017, 11:25

Henk Jacobs en David Vink over de ambities van het ‘nieuwe’ Scripta dat gefuseerd is met Zhomer.

Contentmarketing bevindt zich in de volgende fase. Het merk wordt steeds meer zelf uitgever en gaat van paid naar owned kanalen. Tegelijkertijd is er een ontwikkeling ontstaan van kanalen naar ‘contentecosystemen’. Het is voor Scripta een goed moment om zelf ook naar de volgende fase te gaan. Script...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Scripta Contentmarketing

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers