Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Peter Olsthoorn

Lees meerLees minder
  • premium
    Minister Adriaansen maakt de uitslagen van de radioveiling bekend
    ANP foto
    Blog / 17 July 2023 - 13:00

    Na de veiling: kunnen Talpa, DPG, Mediahuis, FD en Joost Zuurbier hun dure FM-frequenties terugverdienen?

    De veiling levert de overheid 153 miljoen euro op, maar wat brengt het de ‘winnaars’?

  • premium
    Martijn van Dam
    Foto: Marlies Wessels, ANP - Hollandse Hoogte
    Media / 5 July 2023 - 11:50

    Stichting Nederlandse Datakluis loopt 50 miljoen euro subsidie mis

    Het Nationaal Groeifonds heeft bij de verdeling van de 2 miljard euro in de derde tranche de stichting niet de gevraagde subsidie verstrekt.

  • premium
    Media / 29 June 2023 - 21:00

    Zinderende radioveiling op komst; kabinet gokt op 120 miljoen opbrengst

    Dinsdag 4 juli begint de veiling van de FM-radiofrequenties, een feestje voor spelstrategen en nagelbijten voor potentiële verliezers.

  • premium
    Foto: shutterstock
    Digital transformation & tech / 26 June 2023 - 21:00

    In creatieve en taalberoepen gebruikt 40 procent AI, vooral voor teksten

    Van Nederlanders met een baan zegt 14 procent regelmatig of vaak AI te gebruiken voor werk. 68 procent heeft dat nooit gedaan.

  • premium
    Media / 15 June 2023 - 16:20

    Reclameverbod online gokken lijkt een kat- en muisspel te worden tussen merken en gokwaakhond

    Controle van het verbod wordt een lastige zaak. Zelfs de kanspelautoriteit weet niet hoe naleving van de 95-procentregel uitpakt.

  • premium
    Peter van der Vorst (rechts) over de plannen rond Videoland. Links Branco Schrerer van Bindinc, midden mediadeskundige Tina Nijkamp
    Foto: Nathan Reinds
    Media / 9 June 2023 - 13:00

    RTL beraadt zich op aanpak van enorm aantal gratis meekijkers Videoland

    Streamingdienst kijkt wat gevolgen zijn van actie Netflix, zei Peter van der Vorst van RTL tijdens paneldebat bij de Binge Awards.

  • Links Oogappels' Maas, Bracha en Vera (foto Mark de Blok), rechts de Verhulstjes (foto RTL)
    Media / 8 June 2023 - 13:38

    Oogappels (NPO) en Verhulstjes (RTL) winnen Binge Awards

    Prijzen voor buitenlandse producties naar 'Luther: the fallen sun', 'The last of us' en : The Kardashians.

  • premium
    Foto LaLiga bewerkt
    Carriere / 25 May 2023 - 12:35

    De jaloersmakende loopbaan van Joris Evers; na Netflix en LaLiga nu global comms bij Heineken

    Interview over zijn overstap van Spaans voetbal naar Heineken wereldwijd. 'Het werk voor zo’n iconisch Nederlands merk maakt me trots.'

  • premium
    ANP foto
    Commerce / 15 May 2023 - 13:32

    Meer Russische reclame voor Unilever-producten ondanks belofte op uitgavenrem

    Ondanks haar belofte op een reclamestop, noteerde Unilever in haar jaarverslag 2022 een toename aan marketinguitgaven in Rusland.

  • premium
    'Videoland kan bijvoorbeeld in ene huishouden een commercial Mocro Maffia Tatta laten zien en in het andere een voor Echte Meiden in de Jungle'
    Media / 15 May 2023 - 7:07

    Adverteerders kunnen tv-commercials bij Talpa en RTL richten op postcodes en huisnummers

    Het gaat om Ziggo-abonnees met settopbox. Hoge verwachtingen van RTL en Talpa van deze addressable tv, die in september mogelijk moet zijn.

  • premium
    DPG Media in Antwerpen
    ANP Hollandse hoogte, Peter Hilz
    Media / 14 April 2023 - 12:14

    DPG en Mediahuis beticht van medewerking aan illegale afspraken met Bpost over bezorging

    Dat zou blijken uit intern onderzoek van Bpost. Uitgevers incasseren door de subsidie van 170 miljoen euro per jaar indirect staatssteun.

  • Franc Weerwind
    ANP HH
    Campagnes / 7 April 2023 - 19:02

    Minister Franc Weerwind zet gokreclameverbod door, 'hoe dan ook' per 1 juli

    Zelfregulering branche schiet tekort, aldus de minister.

  • premium
    Media / 28 March 2023 - 13:36

    TikTok deelt Snapchat tik uit op reclamemarkt. Is dat voorgoed?

    Het moederbedrijf van Snapchat - Snap – kwam met verontrustende cijfers voor begin 2023. Is het geweld van TikTok te veel?

  • premium
    Actievoerders protesteren in 2021 tegen rol van sponsor Shell bij Rijksmuseum Boerhaave
    Foto: Reclame Fossielvrij
    Merkstrategie / 20 March 2023 - 11:03

    Hoe sponsor Shell naar de uitgang van musea werd gedirigeerd

    Bekende cultuurinstellingen en musea namen afscheid van sponor Shell onder druk van actiegroepen. Treft ook Rabobank dit lot?

  • premium
    Carla der Kinderen van Ad Alliance
    Media / 21 February 2023 - 16:09

    Ad Alliance lanceert ‘innovatielab’ met merken en bureaus

    Gezamenlijk nieuwe vormen en combinaties van reclame ontdekken en opbouwen, dat is het doel van Early, een lab van RTL’s Ad Alliance.

  • Reputatiemanagement / 14 February 2023 - 16:31

    Turkish Airlines adverteert vrolijk door bij ramp

    De nationale luchtvaartmaatschappij van Turkije ziet de aardbevingsramp niet als obstakel om in NRC te adverteren.

  • premium
    Paul Jansen, De Telegraaf
    Foto ANP Robin Utrecht
    Media / 10 February 2023 - 13:31

    Paul Jansen, vertrekkend hoofdredacteur De Telegraaf: 'De energie werd minder'

    Hij leidde acht jaar de redactie van De Telegraaf. Hij wordt nu correspondent in de VS voor de krant. Een vraaggesprek.

  • premium
    Campagnes / 30 January 2023 - 7:46

    Reclameboete van 400 duizend euro voor goksite Jack’s

    Stuurde reclameberichten ook aan jongeren.

  • premium
    V.l.n.r Arno Oto, Thijs Muller en Marjon van den Boogert. Rechts Susanne van Nierop.
    Media / 20 January 2023 - 13:00

    Talpa, Havas en Snapchat: videomarkt raakt op drift in 2023

    Wat gaat het nieuwe jaar ons brengen? Drie insiders reflecteerden in Minds of Media van Adformatie over de belangrijkste ontwikkelingen.

  • premium
    NLZiet
    Media / 16 January 2023 - 16:14

    RTL en Talpa willen NLziet-abonnement met reclame 

    Het is een cruciaal jaar voor NLZiet. Zowel bij een fusie van RTL en Talpa als bij een verbod komt de toekomst ter discussie.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media