Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Ronald Voorn

Lees meerLees minder
  • Colin Kaepernick
    Nike
    Blog / 24 September 2018 - 12:06

    Waarom Nike een warm applaus verdient

    Merken kunnen vaak beter inspelen op emoties dan op de ratio. Dat heeft Nike goed begrepen.

  • premium
    Coolblue
    Data & insights / 12 April 2018 - 11:27

    De beste momenten voor inhaakacties op sociale media

    Wanneer moet je een inhaker plaatsen op sociale media? Onderzoeksproject 'The Network is the Message' zocht het uit.

  • premium
    Programmatic / 10 January 2018 - 10:17

    Wat is de waarde van purpose marketing?

    Mooi nobel streven: de wereld beter maken. Enter purpose marketing. Maar wat levert het eigenlijk op? Niet alleen voor maatschappij, maar ook voor het bedrijf?

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 May 2014 - 18:52

    Recensie: Webs of Influence

    De psychologie van online beïnvloeding

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 May 2014 - 1:00

    Recensie: Hacking Human Nature for Good

    Hoe je behavioural economics voor je kunt laten werken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 24 April 2014 - 17:41

    Recensie: The Digital Metrix Field Guide. 'Parel van een boek'

    Onmisbaar voor alle merken die het web, social media, mobile of e-mail inzetten. Het boek onthult het geheim van Online Metrix: 'It's what people do with your brand'.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 21 April 2014 - 9:40

    Recensie: Hooked. How to Build Habit-Forming Products

    Hooked, een boek voor iedere product ontwikkelaar en marketeer die probeert om mensen tot een gewoonte te krijgen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 14 April 2014 - 19:34

    Recensie: Marketing. De nieuwe principes

    Een boek dat belooft de 'krijtlijnen voor de toekomst van marketing' uit te zetten. Maar maakt het de belofte ook waar?

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 13 April 2014 - 8:15

    Recensie: Overreden en Verleiden

    De psychologie van beïnvloeding

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 4 April 2014 - 9:50

    Recensie: Ontwerpen voor gedragsverandering

    Handige gebruiksaanwijzingen voor het ontwerpen van campagnes die duurzaam gedrag bevorderen

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 14 March 2014 - 15:30

    Storytelling nog overtuigender door identificatie met verteller

    Mooi Nederlands onderzoek toont aan dat identificatie met de boodschapper helpt bij het versterken van communicatie effecten.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 10 March 2014 - 23:57

    Hoe viral wil je ‘m hebben ?

    Nieuw onderzoek laat zien hoe viral tweets kunnen zijn.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 16 February 2014 - 15:58

    Het bewijs: Merkwerken werkt

    Het nieuwste Edelman Trust rapport laat zien dat vooral merkwerkers vertrouwd worden.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 7 February 2014 - 18:03

    De Oprichter-CEO is de beste Merkwerker

    De verschillende reclame effecten van aanbevelingen door werknemers, de CEO of beroemdheden onderzocht.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 31 January 2014 - 9:13

    Karakter, warmte en competentie. Daar draait 't om.

    Wij beoordelen bedrijven en merken op dezelfde manier als mensen namelijk op “warmte” ( zorg voor hun klanten ) en “competentie” ( maken ze hun belofte waar). Daar komt nu een derde bij "karakter".

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 6 January 2014 - 9:21

    Alle commercials moeten feel good zijn!

    Uit een zeer grote recente studie van Pham, Geuens en de Pelsmacker (2013) blijken effectieve commercials vooral een goed gevoel te geven. Dit beïnvloedt de evaluatie van een merk in positieve zin.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 6 December 2013 - 16:13

    Facebook asociaal tegen adverteerders

    De aanwijzingen waren er al. Gratis verspreiding van content wordt nog moeilijker gemaakt.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Blog / 1 December 2013 - 23:45

    Nieuw boek op komst van Mark 'The Herdmeister' Earls

    Hoe de Homo Rationalis het aflegt tegen de Homo Mimicus. We kopiëren meer van anderen dan wij denken.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media