Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Ruud de Langen

Lees meerLees minder
  • Rámon Verkoeijen
    Blog / 14 January 2021 - 12:14

    De radio dj is morsdood

    Doordat radio zo oud, gefragmenteerd en geformatteerd is, maken radio dj's niet meer het verschil.

  • Studio SGP
    Blog / 4 December 2020 - 15:16

    Kun je met sociale media de verkiezingen winnen?

    Sociale media kunnen op de schroothoop volgens velen. Spelen ze dan wel een rol bij verkiezingen?

  • Dylan Haegens
    Blog / 13 November 2020 - 9:40

    'Traditionele media moeten zich minder blindstaren op influencers'

    Volgens gastblogger Ruud de Langen is de branche volwassen aan het worden.

  • Diederik en Famke
    Blog / 5 October 2020 - 16:58

    Hoe Diederik Gommers een les trok uit zijn gesprek met Famke Louise

    Famke-Louise heeft de ultieme job geklaard. Een grote les voor alle marketeers.

  • vaas
    Media / 2 January 2019 - 11:58

    Het broze, breekbare vaasje van Rutte vereist een gezond medialandschap

    Als Rutte oprecht is in zijn brief aan het volk, dan zorgt hij dat grote techpartijen als Google en Facebook gewoon belasting gaan betalen.

  • Ellie Lust
    Carriere / 20 September 2018 - 16:05

    Ellie Lust en de kortzichtige keuze van de opperbromsnorren

    Overdenkingen bij het kaltstellen van een woordvoerder en multitalent.

  • premium
    Contentmarketing / 8 March 2018 - 11:10

    Wat ik hoorde in de datsja van Poetin

    Om het ambt van Adformatie-columnist niet te belasten, zie ik geen andere optie dan vandaag mijn ontslag aan te bieden aan zijne majesteit de koning Willem Sijthoff.

  • premium
    Purpose Marketing / 21 January 2018 - 11:40

    Verplicht de techreuzen hun kennis te delen met de markt

    De macht van techgiganten als Google en Facebook moet gebroken worden, vindt Ruud de Langen.

  • premium
    Customer experience / 2 December 2017 - 9:24

    Tweestrijd Talpa en Google? Nergens voor nodig

    Directe toegang tot de consument is een absolute voorwaarde voor Talpa Network, meent Ruud de Langen.

  • premium
    Gedragsverandering / 6 November 2017 - 7:52

    Nieuw Ster-beleid helpt vooral Facebook en Google

    Forse prijsstijging dwingt grote adverteerders elders te gaan kijken, verwacht Ruud de Langen.

  • premium
    Customer experience / 7 October 2017 - 0:08

    Erland Galjaard moet eens naar de jeugd gaan luisteren

    RTL zou de jongens van StukTV nu goed kunnen gebruiken, meent Ruud de Langen.

  • premium
    Carriere / 25 August 2017 - 8:52

    Wil je publiciteit scoren? Lees Don Schothorst

    De gepiercete, door­gesnoven en met zweepslagen behangen Don kan het nog steeds: reclame maken.

  • premium
    Privacy / 24 June 2017 - 8:00

    Televisie lijdt aan incontinentie, maar wie profiteert?

    [Column] In hun jacht op de tv-reclamegelden gaan Facebook and the likes gewoon televisietje spelen, voorspelt Ruud de Langen

  • premium
    Interne communicatie / 24 May 2017 - 7:00

    Leg je eigen normen niet op aan anderen

    [Column] Als je je ergert aan adverteerders, onderneem dan zelf actie in plaats van op te roepen tot een boycot, vindt Ruud de Langen.

  • premium
    Digital transformation & tech / 26 April 2017 - 8:00

    Vakbladenland heeft een John de Mol nodig

    Om nog iets van advertentiegeld binnen te harken, gaan vakbladen soms gekke dingen doen. Zoals slappe ranglijstjes maken, stelt Ruud de Langen

  • Carriere / 26 April 2017 - 8:00

    Vakbladenland heeft een John de Mol nodig

    Om nog iets van advertentiegeld binnen te harken, gaan vakbladen soms gekke dingen doen. Zoals slappe ranglijstjes maken, stelt Ruud de Langen

  • Interne communicatie / 1 April 2017 - 7:00

    Oorlogvoeren is een kunst, ook voor John de Mol

    [Column] John de Mol wil koste wat het kost een groot Nederlands mediabedrijf neerzetten. Lees eerst eens Sun Tzu, adviseert Ruud de Langen.

  • premium
    PR / 1 April 2017 - 7:00

    Oorlogvoeren is een kunst, ook voor John de Mol

    [Column] John de Mol wil koste wat het kost een groot Nederlands mediabedrijf neerzetten. Lees eerst eens Sun Tzu, adviseert Ruud de Langen.

  • premium
    Digital transformation & tech / 3 March 2017 - 7:00

    Dankzij 'Albert' komen mediabureaus weer toe aan het echte werk

    [column] Media-inkoop via kunstmatige intelligentie heeft zo zijn beperkingen, constateert Ruud de Langen

  • Carriere / 3 March 2017 - 7:00

    Dankzij 'Albert' komen mediabureaus weer toe aan het echte werk

    [column] Media-inkoop via kunstmatige intelligentie heeft zo zijn beperkingen, constateert Ruud de Langen

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 4

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media